sâmbătă, 1 septembrie 2007

a venit,a venit toamna

Cine nu ma crede il/o rog sa arunce o privire pe fereastra casei sale.Ploua asa de "timid" incat mie parca imi creeaza impresia ca toamna este o mare doamna si ea "ciocane" bland la "usa"verii si ii sopteste usor fara sa o deranjeze "AM SOSIT", cu alte cuvinte sa se duca "batrana" vara la odihna macar pentru un an caci de acum incolo vin surorile ei sa o ajute.
Intro foarte emotionant despre terminarea unui alt ciclu din viata dar culmea este ca aceste sentimente sunt traite mult mai intens de personajele de gen masculin decat de sexul slab.Ceea ce vreau sa scot in evidenta este un lucru uimitor constientizat de mine chiar azi: baietii sunt mai sensibili, mai emotionati, mai incarcati psihic si chiar mai talentati la expunerea sentimentelor intr-un articol decat multe fete.Amazing ha? Privind eu asa in departare mi-am dat seama ca majoritatea blogurilor pe care le-am citit si mi s-au parut impresionant apartin baietilor.Nici intr-o mie de ani nu as fi crezut ca baietii pot sa simta la fel ca noi ,sa se bucure de naturaletea vietii.Si imi aduc aminte acum de un coleg de clasa din liceu care zicea ca baietii sunt buni la orice,luand in considerare istoria lumii (vezi ca cei mai tari bucatari sunt tot barbatii, ca sa nu mai discutam de sport,politica,etc) dar pana si la literatura mai fetelor? Acum eu transmit un mesaj subtil catre toate "compatrioatele" mele de gen : a venit toamna,asa ca strangeti frunzele moarte si asterneti cuvinte memorabile pe foaia de calculator......

Un comentariu:

Codruttzz spunea...

La faza cu "baietii pot face orice" - :) respect si sustin ceea ce ai punctat in mesaj. Fara pic de misoginism m-ai uns pe suflet cu aceste vorbe :) Jos palaria! :))