vineri, 31 august 2007

ultima zi de vara.....

Azi se incheie in mod oficial vara.Fara soare, fara plaja,fara timp liber,fara Mamaia de acum incolo.Totul a decurs conform planului : timpul s-a scurs de parca ieri ar fi fost iunie, am avut timp sa fac de toate inclusiv sa imi invat pt licenta (un big NOT.....), m-am super distrat cu gasca (iarasi semne de intrebare)...deci overall a fost o vacanta de pomina.
Imi place ca am acelasi sentiment ca si de revelion cand se termina vara-simt ca se incheie inca un capitol din viata mea si tre'sa o iau de la capat cu acelasi cerc banal al trairilor.De ce oare ne simtim cel mai liber atunci cand nu facem nimic, de ce simtim ca traim doar atunci cand ne distram si nu avem nici o obligatie sau reponsabilitate? Bineinteles ca eu vorbesc din punctul de vedere al cuiva care nu a muncit si nu prea a cunoscut greutatea vietii.Si totusi cand am vrut sa muncesc am primit raspunsuri de genu':lasa Sergi, ce nu o sa ai timp toata viata sa muncesti? Ce o sa faci tot timpul de acum incolo...munca si iar munca,asa ca am decis ca e spre binele meu sa mai astept ceva vreme pana sa ma asez si eu in randul "sclaviei". Acum am alte prioritati : distractie,distractie si iar distractie! ooops...vroiam sa zic licenta.Scuzati de confunzie.
Vara s-a terminat,soarele nu mai ma bate in cap!

Niciun comentariu: