duminică, 12 august 2007

fara titlu..

Aseara am avut parte de niste momente de luciditate desi din punct de vedere medical eram cam sub influenta unor pahare de Angelli.......era nunta si trebuia sa fac ceva ca sa uit de clipele stanjenitoare cand formatia canta un slow si toti se duceau sa danseze alaturi de cineva drag mai putin domnisoara de onoare...care a sprijinit masa in timpul acestor cantece.....hehehe.toate ca toate dar a fost frumos...stii de ce ? Pentru ca am stat si am privit si nu m-am simtit singura...nu am fost trista mai mult de o clipa si cand cineva m-a intrebat ce vreau de la viata aseara eu am zambit si am spus ca vreau sa fiu ca ei si el mi-a spus: "dar ei sunt ignoranti..asa vrei sa fii si tu?" Nu am stiut sa dau un raspuns pe loc dar acum ma gandesc si sincer daca asta e pretul pe care trebuie sa il platesc ca sa fiu fericita probabil ca l-as accepta.......adica la ce bun sa cauti o viata intreaga fiind nemultumit cand poti simplica totul prin a spune ca vrei sa fii prost? Nici eu nu mai stiu ce am vrut sa spun......dar ideea e ca oricat de mult m-as jura eu ca o sa incerc sa gandesc mai putin, nu pot domnule.......tot asta fac si tare mi-e frica ca nemultumirea e destinul meu....cei care sunt ignoranti,cei care cauta si sunt nemultumiti si cei care au gasit si sunt fericiti......parca asa mi-a spus acea persoana aseara.......hmmmm,makes u think?

Niciun comentariu: