joi, 23 august 2007

tristete fara batranete si tristete fara de moarte....

Dragii mei nu e chiar asa infiorator precum anunta titlul.Nu sunt trista tot timpul,si deci nu e adevarat ca articolele mele emana un ton aparte de tristete.Trebuie citite la un nivel mai profund.Poate exista o urma de melancolie dar eu zic ca am si cateva note de optimism pe acolo.
In fine,azi vreau sa fiu happy,bine-dispusa si multumita de tot ceea ce se intampla in viata mea.Nu am gasit remedii anti-plictiseala, vacanta de vara e pe duca, nu am chef de plaja,se apropie perioada de restante, in concluzie as avea multe pentru care sa fiu trista dar NU.Azi mi-am propus sa vad jumatatea plina a paharului: chiar daca simt ca ma plictisesc,in astfel de clipe am mai mult timp de stat cu mine si pot reflecta mai mult la cunoasterea si intelegerea mea-stau si scriu ganduri frumoase compuse din mintea mea, apoi chiar daca vara e pe sfarsite macar sunt bucuroasa ca se apropie toamna si apoi iarna-anotimpul preferat cand realizezi cat de multe ai facut intr-un an, nu in ultimul rand te gandesti ca totusi e bine ca te-ai saturat de plaja-inseamna ca ai facut destule si nu e nevoie sa iti mai expui trupul radiatiilor si nici nu trebuie sa pandesti ca restul locuitorilor acestei tari biletele de odihna cu reducere in extra-sezon.
Da,optimismul e asa usor de pacalit,e simplu de imitat,aproape pot sa zic ca m-am molipsit si eu cu pozitivism si TOTUSI : el e departe si nu e aproape, eu trebuie sa fac multe si de toate ca sa nu ma gandesc la ce ar fi putut sa fie, sanatatea nici ea nu imi surade,mereu ma doare cate ceva .
Concluzia: tristete sau bucurie,speranta sau dezamagire toate au in comun un factor anume-el se intoarce si va fi cu mine.Atunci pot spune adio tristetii dar pana atunci imi mai permit cateva clipe cu prietena mea.....Tristetea!

Niciun comentariu: