marți, 21 august 2007

jurnal sau blog?

Cam tarziu cu intrebarea asta existentiala nu? Rasfoind eu asa articolele altor "compatrioti" posesori ai vreunui blog,si discutand cu cativa dintre ei am sesizat urmatoarea problema in ceea ce priveste "verosimilitudinea" scrierilor mele: parca prea au toate o tenta de jurnal.Sunt mult prea intime si dezvaluie mult din trairile mele.
Cineva apropiat mie chiar mi-a zis ca sunt dezordonata in gandire,ca scriu cu multe puncte de suspensie,fara alineate,fara sa continui o idee anume.Bun-critica constructiva,mi-am zis eu la inceput.Dar de ce nu m-a deranjat? Pentru ca mi-am dat seama ca asa sunt eu-o fire dezordonata,cu ideile imprastiate,care mereu are ceva in minte,mereu simte nevoia de comunicare.
Ca sa fac acest articol si mai relevant pentru intelegerea tuturor,vreau sa spun ca azi chiar am scris cu alineate,fara puncte de suspensie,cat mai ordonat in pagina,Dar e doar o aparenta.Poate pentru acea persoana eu acum par mai calma,mai ordonata dar e doar o imagine falsa.Chiar nu am starea asta,dar ideea mea e ca vorbele noastre asezate pe hartie sunt doar niste iluzii.Se vede doar ceea ce vrem noi sa se vada, si eu vreau sa ma vad eu.Nu o persoana care poate fi calma,am capacitatea de a ma controla si pot fi tot ceea ce vor altii sa fiu dar eu sunt ceea ce sunt.Nimic altceva!
Concluzia este ca eu scriu pentru ca ma ajuta.Ma ajuta sa ma descarc,chiar daca pentru altii pare o prostie am trecut de mult timp de faza asta si inteleg ca uneori in viata pur si simplu nu trebuie sa iti pese de ce cred altii.

Un comentariu:

Pampas spunea...

Ce faci draga? Iti pui viata pe tapet? :-) :-p Www.MrBilly.Haos.Ro