vineri, 27 iulie 2007

ordinary day

Azi chiar am vrut sa fac ceva care sa "adauge" ceva beton la "fundatia" lucrarii mele de licenta.....cred ca intentionam sa citesc cate ceva despre Modernism, dar e si maine o zi nu? Aici urmeaza citatele mele preferate in legatura cu acest aspect...."nu lasa pe maine ce poti sa faci azi" , un real adversar pentru contracandidata ei care ii poate oricand anula morala"Niciodata nu e prea tarziu".Se cam bat cap in cap sensurile lor asa eu consider ca e bine sa ai mereu o expresie celebra de rezerva sau macar o zicala babeasca care sa mai tempereze valenta ceilalte in caz ca te apuca panica....de exemplu....aveam in minte un exemplu macabru dar nu are rost sa il expun acum pentru ca ar insemna sa par sadica si "acida"......In fine,sa trecem la capitolul superstitii...sa dezbatem putin capitolul asta prostesc si probabil inventat doar sa mai zdruncine credinta oamenilor in D-nezeu....nu am inteles sensul acelei superstitii care spune ca daca o pisica neagra iti trece calea,tre sa faci 3 pasi inapoi si sa iti scuipi in san de 3 ori ca altfel iti va merge prost toata ziua.........mi se pare prostesc pentru ca daca esti in mijlocul strazii si te dai 3 pasi inapoi risti sa "dea"alt noroc peste tine....o masina,sau niste fecale de la dragutele noastre companioane...vacile,oile....dar celalalt punct de vedere ar zice ca tocmai asta e partea buna......posibilitatea sa scapi de rau...intelege careva?
Offff.......azi ma simt numb.nu am inspiratie asa ca nu va mai osteniti sa intelegeti ceva de mai sus....ordinary day! Nu ma simt un "Hemingway" al blogurilor....asa ca sa aveti o zi buna....e si maine o zi sau traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima?

Niciun comentariu: