luni, 23 iulie 2007

momente...ieri,azi,maine....mereu la fel

Nu prea mai obisnuiesc sa stau sa ma gandesc prea mult zilele astea....la ce bun sa iti toci nervii gandindu-te ore in sir la ce ai vrea sa faci,sau la ce ai facut sau la ce vei face.E vorba de timp...traim cu iluzia ca avem timp o viata intreaga sa ne "dregem" sanatatea, sa ne indeplinim dorintele....dar totul se rezuma doar la niste fiice ale timpului numite momente..ore,minute,secunde,milisecunde.Imi aduc aminte de momentul cand am plans in clasa a doua pentru prima mea nota de 8, momentul cand am aflat ca am intrat la liceu,sau de momentul cand am simtit fiorul pimei excursii in straintate-cand in sfarsit m-am vazut cu bagajele in autocar,...momente KODAK? Nu doar atat,un KODAK nu poate surprinde toate aceste momente,nu poate fi martor la momentele cand tu plangi de disperare din cauza ca poate nu crezi ca acel moment trist va trece si tu vei zambi iar....deci...scurt pe doi...timpul este infinit,prin urmare momentele sunt de neterminat si nu putem sa oprim desfasurarea acestor momente...ATENTIE: cuvantul "moment" inseamna prin definitie ceva temporar,de scurta durata, ceva secvential...dar nu zice nicaieri ca acest "moment"va putea vreodata inceta sa mai existe....viata mea e facuta din momente,le vreau,le doresc....what's next?

Niciun comentariu: