miercuri, 25 iulie 2007

cand te mariti?

Asta e intrebarea cea mai des "intalnita" de fete dupa ce fac o anumita varsta...pragul ar fi de 23-24 ani.De ce doamnelor si domnilor? Doar pentru ca traiesc in societatea romaneasca si sunt cetatean onorabil al acestei tari,trebuie eu sa suport constanta si sacaitoarea presiune a rudelor-in special a babelor,a prietenelor care au 21-22 ani si isi inchipuie ca nu or sa fie necasatorite la varsta mea....mai mult in zilele mele cand iti intemeiezi o noua relatie,am observat ca nu mai sunt "la moda"intrebarile la care roseai in liceu-"ti-ai pus-o cu el?" ,"cum e?","mai esti virgina?",acum s-a trecut la un nou set de intrebari care sunt in ton cu varsta cica "are bani?","ce munceste?","cand te mariti cu el?".....nimic mai penibil...sincer preferam sa suport rusinea intrebarilor din liceu....Din cauza prejudecatii lumii,mi-e si groaza sa ma gandesc ca as putea sa ies cu altcineva (un amic sau un coleg) caci lumea fara doar si poate ar gasi un nou pretext de barfa...s-ar parea totusi-am ajuns eu la concluzia asta ca o intelectuala ce sunt-ca oamenii din jurul tau iti privesc viata ca pe o telenovela nelipsindu-le totusi aceeasi severitate critica de spectatori: "ai vazut cu cine a iesit aia?,stiai ca in fiecare seara o aduce acasa o masina straina?, ieri am vazut-o de brat cu ala care a adus-o la scara acum 3 luni.....oare umbla iar cu asta?" Hahaha...si cate si mai cate iti poate spune lumea clarvazatoare...deci daca vreo fata are vreun dubiu la vreo intrebare,o rog sa arunce o privire in jur si sa aleaga pe cineva pt ca in mod sigur acel cineva va cunoaste raspunsul la indoiala ei....cand te mariti? ei stiu....ei se joaca de-a ghicitorii in luna si in stele....

Niciun comentariu: